ינואר 18, 2009 Alizarin Zroob 8Comment

בערב סתיו נעים ברמת גן, הקרינה לי חברתי אחד מהסרטונים הכי מצחיקים שראיתי אי פעם. אני יודעת שאתם מהססים ללחוץ על כפתור ה-play, אבל אני מבטיחה לכם שלא תתחרטו אם תעשו זאת.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Gwo_cDTM68s[/youtube]

לאחר צפייה חוזרת ונשנית בסרטון זה, עלו בקרב כל החבריה שאלות מהותיות, ובעיקר – איפה הוא היום. ולפתע, צץ האדם שנבר החוצה את הסרטון הזה מן הארכיון, והוא מגלה לנו את כל האמת.

ב- 19 בספטמבר 2008 פרסם מאור קפלנסקי בבלוג המקצועי מיתוג אישי באינטרנט את סרטון הוידאו ה-ויראלי של רון קרייטלר – "הילד הכי אשכנזי בעולם". הסרטון שעלה לרשת באותו יום, הפך לקאלט בעיקר בזכות הילד החנון הקטן בן ה"9 וברבע, כמעט", שסיפר לירון לונדון בתוכנית "עלי כותרת" משנות ה- 70 על פעילותו כיו"ר אגודת הילדים.
לראיון המלא של מאור קפלנסקי עם רון קרייטלר לחצו כאן: המיתוג האישי באינטרנט של רון קרייטלר – הראיון המלא.

8 thoughts on “הילד הכי חנון בעולם – איפה הוא היום

  1. אפילו לסבתא שלי אין כזה מבטא כבד!
    ולמה הוא כזה קטנוני? שיגיד תודה על 15 הדקות שלו…
    חוצמזה הוא אדיר, והלוואי שהילד שלי, שיחיה (לכשיהיה), יתנסח ככה בגיל כל כך צעיר. כמובן, כל עוד לא יכפכפו אותו והוא ידע להשליט דיקטטורה ראויה.

  2. XD

    מעבר לחיוך המטופש שעלה לי על הפנים כשראיתי את הסרטון, שהוחלף די מהר ע"י חשש לגורל הילד (אל תגידו לי שלא חששתם לרגע שהוא גדל להיות רוצח סדרתי), הסרטון הזה גרם לי לעצור ולחשוב טוב טוב – האם גם לי איזה סצנה פומבית מביכה בילדות שתצא לאור מתישהו? בינתיים חוץ מזכייה במקום שני בחידון של הגנים הלאומיים בכיתה ו' לא עולה לי שום דבר. S:

  3. מישהו שם לב שבסוף כל משפט כמעט הוא חוזר על ההברה האחרונה שהוא אמר? [לפעמים גם באמצע משפט.]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *