אוקטובר 2, 2009 Alizarin Zroob 3Comment

אושפיזינים יקרים!
בשבוע האחרון, בין עבודה לעבודה להפקת מסיבת יום ההולדת של זרוב הבאה עלינו לטובה, אספתי בשבילכם את מיטב הפעילויות והחגיגות בהן תוכלו לקחת חלק בחג המוזר הזה.
לכבוד החג, את החלק הראשון של הטור אקדיש לבילויים המומלצים לאלה מבנינו שטרחו לבנות סוכה ורוצים לנצל את הפוטנציאל האדיר של 4 מ"ר אספלט עטוף סדינים לבנים לדבר המתבקש ביותר – מסיבה!
ואלה הן המסיבות, עיקרן תחילה.

1.מסיבת סוכות נוסח אודטה.

הזמינו את חבריכם לסוכתכם הסוכה,למסיבת קישוט חגיגית נוסח DIY. קשטו אותה כאוות נפשכם עם שרשראות מנייר עיתון, אורות כריסמס וצ'קלקות דיסקוטקים שנשארו לכם מהניינטיז. אם אין לכם צ'קלקות מהניינטיז, פנו לשכנכם בן ה-29 שעדיין גר עם ההורים ויושב בחדר עם אולטרא סגול ולונגים, וקחו לו את האולטרא סגול. אם אתם מחליטים ללכת על הקונספט הזה, דעו לכם שאודטה יושבת בבית ובוכה שלא הזמנתם אותה.

2. מסיבת סוקה

גם באופציה הזו, עליכם לאשפז את חבריכם בסוכה לטובת מסיבת אלכוהול שמחה עליזה ושיכורה. מומלץ להביא טייפ מהבית ולשים את המוזיקה האהובה עליכם ועל חבריכם השיכורים. לסיום תוכלו לקשט את הסוכה בכתמי קיא חגיגיים ולפזר עליהם נצנצים(זה נדבק, מניסיון)
* אופציה זו יכולה לעבוד גם אם תחליטו לחגוג לבדכם. במקרה כזה, הפסקול המומלץ -Lesley Gore – It's my party

3. מסיבת סוכה בועטת

מי שסוכות מכעיסות אותו, מי שרואה סוכה ונזכר איך חבריו לחטיבת הביניים חשבו שזה יהיה מצחיק להשתמש בו כסכך. תוכלו לחגוג את החג הארור הזה בעזרת בעיטות בקורות הסוכה, נעיצת נעצים בסדינים שמכסים אותה, ושאר התעללויות חסרות לב. עד שהסוכה תבכה ויפול לה הסכך. שתראה מה זה!

די! זה הכל הבל הבלים! אני לא יכול לסבול יותר את השטויות שלי!
אלה הם הארועים האמיתיים שמתקיימים בסוף השבוע.

פסטיבל "הלם כרך" בצוותא ת"א

helem1
בתאריכים 1-3.10 מתקיים פסטיבל מוזיקת "אינדי" ישראלי (כן כן, בדיוק כמו פסטיבל חוצמזה משבוע שעבר) בתיאטרון צוותא בתל אביב, הפסטיבל נפתח במופע מחווה מיוחד לציון 15 שנים לאלבום "סימנים של חולשה" של ברי סחרוף וממשיך עם מיטב אמני הרוק והאינדי הישראלי. במתחם יפעל בר ע"י צוות בר ה"ריף ראף" וימכרו דיסקים של האמנים המופיעים. בניגוד לפסטיבל "חוצמזה"הפעם ההופעות יתקיימו בתוך אולמות צוותא החשוכים והממוזגים, דבר שלי באופן אישי קורץ קצת יותר מפסטיבל בחור שכוח אל תחת כיפת שמיים ושמש יוקדת והתחממות גלובלית. כן, אני מפונק.

Supplement facts בברזילי

gerber1
זה לא באמת משנה מה שם המסיבה, או איפה היא מתקיימת, או כמה היא עולה. הפואנטה של כל האירוע הזה, מסתכמת ב2 מילים – גיא גרבר. גיא גרבר הוא מסוג האנשים שכל ישראל אוהבת לקום בשבילם, לנפח חזה ולהגיד עליהם בחיוך מנצנץ "הוא משלנו!".גיא גרבר הוא מוזיקאי, דיג'יי ובעל לייבל מצליח והוא מגיע היום בערב סוכות לשדרג לנו את החג בסט טכנו שיכלול חומרים מאלבומו החדש ותעודת אחריות להנאה מובטחת. את האמן שכתבתי את השם שלו כבר 3 פעמים בשורה וחצי, ילוו ניב הדס בסט פתיחה, ודיפה שיסגור את הארוע.

  • איפה? מועדון הברזילי, רחוב הרכב 13, ת"א
  • מתי? יום שישי ה-02.10 ערב סוכות, 00:00
  • מחיר: 80 ש"ח

המלצת הזרוב: ליין המטאל של קטנסקי!

קטנסקי היא חברתה הטובה, הבלונדינית וחדת-השכל של זרוב. בין תואר שני למתמטיקה והדרכת ספינינג, מרימה קטנסקי ליין מטאל חדש בסטארסקי. הבירות נמכרות 1+1 עד 23:00 בליל, והאווירה קשוחה אך מתירנית. אתם מוזמנים לנענע את האיברים חסרי האונים שלכם במסיבת הפתיחה של הליין.

  • איפה? הסטארסקי, אלנבי 48, ת"א
  • מתי? יום ראשון, 4.10, החל מ-22:00
  • הכניסה חינם כמובן.

אני מאחל לכולנו חג סוכות שמח עם קישוטי נייר עיתון יפים ואתרוגים זקורים.
בקרוב: המדריך המלא לסוכות – חלק ב

אורן מרזם הוא המפיק של הליין friday funday, וקורא בקלפי טארוט לעת מצוא

3 thoughts on “המדריך המלא לסוכות – חלק א'

  1. אני לא יכול שלא לפרוץ בצחוק לא רצוני כל פעם שעיניי נוחתות על המילה "פונציטל". זה כל כך חמוד ומפגר ומביך בו זמנית.
    "פוטנציאל" זה היה אמור להיות.

    אבל אין ספק שסוכות בני ישראל ניחנו גם בפונציטל.

    ואם יש לך כאבי טחורים – קח פונציטל!

  2. קראתי עכשיו באיחור גדול. אורן כותב מאוד מיוחד ושונה.
    מה שנשאר לי הלילה, לנסות לבדוק את האיזור של המסיבה האחרונה של קטנסקי בעשר (אם יהיה לנו כח בכלל).
    חג סוכות שמח =]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *