אוגוסט 20, 2009 Alizarin Zroob 1Comment

מיכל גרוסברג, הלא היא, סופרסקסית, כפרה עליה, הסכימה להחליף את זרוב החודש ולהמליץ לכם על המסיבות הכי שוות בעיר, אז בבקשה!

המלצות מנענעות ישבן במיוחד לסופ"ש הקרוב, ושלא תחשבו שהיה לי קל! חפרתי את האינטרנט ואף את הקירות המטונפים ברחובות העיר כדי למצוא את כל הדברים הללו. העדויות למטה.

יום ד', 19/08 החל מ-17:00 ועד יום ש' 22/08 ב-23:00:

הפקת ענק של פסטיבל קומיקס ברחבת הסינמטק יוצאת לדרך. במקום ימכרו עשרות חוברות וספרי קומיקס ישראלים: אלטרנטיביים, נאיביים, למבוגרים, מנגה, מרצ'נדייז ועוד. כמו כן יוצגו ספרי קומיקס של בוגרי אקדמיה, גיבורי על, פנזינים ועוד. עם רדת החשכה יפצחו גם במסיבות מטורפות רוויות אלכוהול ופנטזיות של בני נוער עם משחה נגד אקנה;  ביום ה' יתקלט סמי מטר, שינגן מוסיקה שמחה ומקפיצה-אוריינטלית בסגנונות אלקטרוני-ים-תיכוני. ביום ש' יתקלט עידו סער מצוות סוליקו (שעומדים להוציא אלבום בכורה בלייבל של מתיסיהו ובלקן ביט בוקס). הנ"ל יתקלט רגאיי, היפ-הופ, אלקטרוני, קלאסיקות רוק, סול, אייטיז וניינטיז. האירוע בימים רביעי וחמישי צפוי להתרחש בין השעות 17:00 ל-23:00 וביום ש' בין 20:00 ל-23:00. ביום ו' נחים.

כל זאת ועוד ברחבת סינמטק תל-אביב, שפרינצק 4.


יום ה', 20/08, 00:30: לא יאומן כי יסופר. תל-אביב זוכה ל-2 מסיבות ברייק-ביט בחודש אחד (ולא 2 בשנה!) והרי זו סיבה לחגיגה. יתקלטו נאסטי האביט (קידס אפ לייט), שוקולאב, גושהפטיצ'קה ובייסיק (אינפיוז), על המיק אם.סי. גוגה. כניסה תעלה 10 שקלים בלבד, ומאחר שהערב הוא בתמה שייקספיריאנית, המגיעים במסכה ונציאנית/לבוש שייקספירי/מחוך ברוח התקופה יכנסו בחינם.

ברזילי, הרכב 8.


יום ו', 21/08, 23:00: המסיבה שאף אחד לא שמע, לא שומע ולא ישמע עליה אי פעם אלא אם יציץ פה.

מסיבה שלחלוטין נועדה לחובבי הדראם'נ'בייס בלבד. אם אתם לא מחבבים את הז'אנר דלגו הלאה לאירוע הבא, שכן המסיבה הזו קורית ב-FAQ קפה, שלמעשה מדובר במקום שרוב הזמן הוא נטוש לחלוטין ומשמש כחדרי חזרות (ומפחיד להיכנס שם למעלית, אפשר *לראות* שיש מחלות מין בתוכה) ומדי פעם פועלות שם מסיבות על ידי אנשים טובים.

אינני יודעת אם כניסה עולה כסף, אבל גם אם כן, העלות בוודאי לא תהיה גבוהה. מה שכן, האלכוהול שם זול – מאד. על אף שאני לא נשמעת נלהבת במיוחד, כן יאמר לטובת המסיבה הזו שאם אתם מחפשים אנדרגראונד אמיתי, שם כנראה תמצאו אותו, וזו למעשה ההמלצה האמיתית.  התמונה צולמה בחשכת שינקין, היכן שהודבקו דפי A4 שהודפסו כנראה בוורד.

לואו-טק לפנים.

FAQ-קפה, רבניצקי 7.


יום ו', 21/08 מ-23:30: לא, לא, אל תברחו באימאשלכם. אני יודעת שזה נראה לא טוב! 12 שנים אחורה הייתי מעריצה שרופה של הספייס גירלז ולכן עד היום שמורה להן פינה חמה בליבי. מלבד זאת הליין של גלאם-או-רמה הוא הליין הגייז הכי טוב בעיני בעיר. במסיבות הגלאם-או-רמה קם ונופל ההבדל העצום בין קוקיצה ובין מהממת. אם הקוקיצה, שלרוב תמצאו אותה שורצת בליין ה"פאג", היא זו שתסניף משהו בשירותי המועדון, תנפח את שריריה ונוצותיה וברגע שתראה שיש לך שדיים תדחוף ותהדוף אותך בחוזקה כדי להגיע לפין הארוך הבא, הרי שהמהממות הן אלה שישתכרו למוות כמו ילדת אימו בת 14, יגיחו מאחורייך בגלאמורמה, יטפחו על ישבנך ויגידו לך שאת מהממת, ואם היו סטרייטים כבר מזמן היו שוכבות איתך. אז אחרי שהצגתי בחוסר פוליטיקלי קורקטיות משווע את חתכי ההומואים הבליינים בעיר, באיזו מסיבת גייז את (הנקבה מלידה) מעדיפה להיות? ולא, זו לא שאלה של גזענות כלפי הומואים כאלה ואחרים חלילה – זה באמת עניין של יחס גרידא. ההומואים בגלאם-או-רמה הם פשוט בעלי סטייל הרבה יותר מחמיא, לעצמן ולסובבות אותן. הדרסקוד כמובן הוא ג'ינג'ר, בייבי, סקארי, פוש או ספורטי לבחירתכן. עד 01:00 הכניסה תעלה 30 ש"ח, ו-40 ש"ח לאחר מכן.

הבלוק, דוד חכמי 35.

יום ו', 21/08, 00:00:

האמת היא שמעולם לא שמעתי על דיג'יי יודה. אני מרגישה מפגרת. יכול להיות ששמעתי עליו בעקיפין, כמי שנמצא מאחורי הקלעים. באלבום הבכורה שלו הוא אירח את פרינסס סופרסטאר אהובתי (שהבטיחה שתבוא לארץ פעם נוספת והבריזה) ורק על זה מגיע לו כבר תשומת לב יחודית. דיג'יי יודה יגיע לתקלט ביום ו' הקרוב לברזילי למקסס לנו ת'תחת, והשמועות מספרות אודות הדברים הבאים:

1. הוא אחד מעשרה דיג'יי שאומרים עליהם שחייבים לראות אותם לפני שאתם מתים.

2. הוא וירטואוז שיודע להתמודד עם קטעים ממגוון רחב של ז'אנרים, אז הוא למעשה אוכל להרבה דיג'איים אחרים את הראש.

יהיה מלוכלך, יהיה מטונף, יהיה לוהט.

60 שקלים במכירה מוקדמת בלייטווייב (בוגרשוב, ליד 70 פילים) וחומוס אבו-דאבי (קינג ג'ורג') ו-80 שקלים בכניסה.

ברזילי, הרכב 8.

יום ש', 22/08 מ-16:00:

בקיץ חובה לסגור את סופי השבוע במסיבות מהסוג הזה (והקשר הקאריבי עליו אני תמיד ממליצה בחום). הפעם מסיבה בגוון טכנואידי משהו לפי רשימת הדיג'ייז (על אף שנטען שיהיה רגאיי, סול, היפהופ וכו'). יתקלטו נדב רביד, אמיר אגוזי, בן דודי ניב הדס וליידימון. כיאות למסיבות גג בשבת אחה"צ – האלכוהול יהיה זול והעשבים יהיו טריים. 20 שקלים כניסה עד 19:00 ו-30 ש"ח אחרי. את העשבים מביאים מהבית או מהגינה ממול.

קינג ג'ורג' 33, כניסה ב', מעל גן מאיר.

רוצים לעשות בפעילות ביתית לפני כל המסיבות המגניבות? אתם מוזמנים לבדוק את הבלוג של מיכל בשביל עוד תכנים מגניבים פרי עטה.

One thought on “המלצות לוהטות לסופ"ש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *