ינואר 30, 2009 Alizarin Zroob 2Comment

סוף הסמסטר הגיע, ולפיכך כל סטודנט בשנקר הופך לסטודיו אד הוק של הפקות מכל הסוגים. ההפקה הכי מלהיבה שהעסיקה אותי בשבוע החולף, הייתה הקליפ הזה, שנוצר לקורס עריכה. מי שעוד לא צפה בו, כדאי שיצפה.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0malUVK52cA[/youtube]

גם אם התוצר אינו גאוני, הוא סיפק תהליך יצירתי פורה עבור כל המשתתפים.

די מוקדם בתחילת התהליך ידעתי שאני רוצה את סשה בתור הכוכבת שלי. סשה, חוץ מהיותה מולטי-טאלנט, אוחזת במוסר עבודה רוסי, ומבצעת בצייתנות ועל הצד הטוב ביותר מה שמוטל עליה. לפיכך שיתפה פעולה, סיכנה את בריאותה, למדה לשיר, לבשה את הבגדים שביקשתי ממנה ופשטה אותם גם כן. סשה הייתה כוכבת מעולה, לא הפגינה גינוני דיווה, ואפילו לא עלתה באש. הייתה זו הפתעה נעימה מאוד. אחרי הכל, שלחתי אותה לנענע אודים בוערים כשהיא לבושה בויניל וניילון. למרות שבחורה כמו סשה – הייתה נראית טוב גם עם כוויות.
עוד לפני צילום הקליפ הזה, לקחתי את סשה ובדקתי איך היא מתפקדת בביצוע ליפסינק, מה שהוליד את הקליפ הקצרצר הזה בו סשה עושה גוון סטפני יותר טוב מגוון סטפני בעצמה.

אבל לעשות ליפסינק זה לא חוכמה. אצלנו בזרוב הפקות, הטאלנטים צריכים באמת לשיר.
ברוב תושיה הצלחתי לרתום את אנטון קוליאדקו, בן זוגה של סשה והמוזיקאי המחונן שייסד את לוס כפרוס ליצור גרסה חדשה לשיר. הוא ישב שעות ארוכות, אימן את סשה, הקליט סימפולי מפוחית, ויצר לשיר סגנון שלא נשמע כמוהו עד כה. ומדובר פה בשיר שרשימת הקאברים שלו מתמשכת בערך על שני מטרים של עמוד ויקיפדיה.

כמו כן, הצלחתי לארגן מאפרת בזריזות וביעילות בעזרתו האדיבה של מר פייסבוק. מבין המאפרות המוכשרות שצבאו על שורת הסטאטוס שלי, בחרתי בזו הרלוונטית יותר – נור לי הראל. אחרי הכל קליפ על אש, לא? היא עשתה עבודה טובה מאוד וגרמה לסשה להיראות מנצנצת. כמובן שזה לא שינה במיוחד, היות ואני לא מבינה שום דבר בתאורה אז לא באמת ראו את זה.

מה שבטוח, הצילומים תרמו לחיי המין של סשה ואנטון. כי מה יותר נחמד מלחזור הביתה ולראות את האישה שלך שרועה כמעט עירומה על רצפת חדר השינה המואר בנרות, כשסביבה מכרכרות בחורות צעירות, מצלמות ומאפרות אותה? ואחרי זה להלביש אותה בבגדי ויניל ולצפות בה מבצעת ריקוד פיתוי מסורתי של בנות שבט המאורי? אין ספק, לא יכול להיות יותר טוב מזה, במיוחד אם החברה שלך היא סשה.

2 thoughts on “סטודיו זרוב לפירוטכניקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *