מאי 7, 2009 Alizarin Zroob 0Comment

היום ברצוני להזמין אתכם לאירוע שחוץ מרוח שטות, מטרתו לעורר מודעות למצב המים המדולדל בישראל. האירוע יתקיים היום, יום חמישי ה-7 במאי, ברחבת בית אריאלה, שדרות שאול המלך 25 ת"א, בין 19:00-21:00.

מה יהיה שם? ובכן, אמור להיות צבעוני, רועש, בוער: צומי למען המים!

זה מה שכותבים מארגני האירוע:

"התייבשות" תתקיים בין השעות 19:00-21:00, ויחד עם עוד מאות פעילים, נציף את הכיכר ונערוך לוויה המונית לכנרת.
הלוויה תכלול טקס הולכת ארון, נשיאת הספד, ולכל מתנדב יחולק נר שאותו ידליק יחד עם שאר המון הפעילים, ושלבסוף יונח באנדרטת נרות המורכבת מכל נרותיהם של מאות המשתתפים.
בזמן ההתייבשות יחולקו לפעילים גירים כדי לכתוב הקדשות אישיות לכינרת, תפילות לגשם וכל דבר אחר על רצפת האזור. לוח ההקדשות העצום שיווצר, ישאר שם לכל לעיניו של כל עובר אורח, עם שירד הגשם המבורך וישטוף איתו את הכל.

מטרת האירוע הינה להשיג סיקור תקשורתי ופרסום, אשר כתוצאה ישירה יצור גל מסיבי של העלאת מודעות חשיבות החיסכון במים בקרב אזרחי המדינה. בנוסף, הקבוצה קוראת לממשלה להעלות את עניין מצוקת המים לסדר היום בדיוני הכנסת מידית, שכן אין ספק שעתידנו אמור להיות בראש סדר העדיפויות שלנו כמדינה.

תנו לי להבהיר לכם. האירוע מאורגן על ידי חבורת צעירים שאכפת להם ורוצים לעשות שינוי. לא על ידי המדינה הצינית שלנו שמפנה אצבע מאשימה אלינו, האזרחים המתקלחים. מישהו בצוות המיתוג של האירוע עשה עבודה לא טובה כאשר קישר אותו גרפית לקמפיין המעצבן הזה עם האנשים המתקלפים שטוענים שאנחנו צריכים לסגור את הברזים שלנו. מדינה חוצפנית שכזו! הברזים שלי, תאמינו לי, סגורים טוב טוב. שהיא תסגור קודם את הממטרות שלה, תעשה קצת חשבון נפש, ואז תראה אם יש לה הצדקה לעשות קמפיינים עם נינט ובר רפאלי שמדברות אליי מלוכלכך. אז לא, לאירוע אין קשר לקמפיין הזה, ומטרתו היא לא לגרום לכם להתקלח פחות, אלא לעורר מודעות ציבורת וממשלתית, להראות שאכפת לנו, לצייר על הרצפה בגיר תרשים של מתקני התפלה ולהגיד לאור הזרקורים – "כאלה! כאלה תבנו פה".

מישהו יודע, אגב, איך נראה מתקן התפלה?

בכל מקרה, אני מתכוונת לקפוץ לשם עם חבריי (באיחור אופנתי) וליהנות, אבל הפעם – למען מטרה חשובה ללא עוררין. ואתם, כמובן, מוזמנים להצטרף בהמוניכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *