ספטמבר 19, 2009 Alizarin Zroob 17Comment

אז "מחוברות" הפכה ללהיט והגבר שלי הפך לסלב. לאחרונה ריאיינה אותו לורי הלוהטת לכתבת פרופיל ב-Ynet, עד כדי כך.

הטוקבקים בכתבה ומחוצה לה קוטלים אותו, אותי, ואת מערכת היחסים בינינו. לא ברור להם מה אני מוצאת בו, ושמגיע לי מישהו שבאמת יאהב ויעריך אותי במקום לבקר אותי כל הזמן ולהוות לי דמות אב.

לאחרים לא ברור מה הוא מוצא בי. לא ברור להם איך יתכן שהוא מסכים להוסיף בחורה למיטה, אבל גבר לא בא בחשבון בשום פנים ואופן. וגם יש להם טענות על הצורה של החניכיים שלו.

אגיב על כך. קודם כל, דמות אב בתחת שלי. אז נכון, גדלתי בלי אבא, ונכון שהוא מבוגר ממני בשנים רבות. אבל אבהות זה לא מה שחיפשתי בבן זוג, וזה לא מה שהוא מספק לי.
זה שתומסו מגונן, תומך, ועושה הכל כדי לגרום לי להרגיש אהובה ובטוחה – לא הופך אותו לדמות אב. זה הופך אותו לבן זוג טוב. וזה שהוא מעביר עליי ביקורת – מה יותר הגיוני מזה?
אנחנו מעבירים ביקורת זה על זה לעיתים קרובות, ושואפים להשתפר זה עבור זו. אני מאושרת לעשות אותו מאושר, והוא גם כן. למרות הביקורת, אנו לא כופים אחד על השני שום דבר אף פעם. אנחנו פשוט יודעים מה מוטב שלא נעשה על מנת לא לפגוע זה בזו. הקשר שלנו פועל היטב כבר ארבע שנים (יותר!), והוא פועל כך מכיוון שאף אחד מאיתנו לא צריך לבטל את עצמו למען האחר.

d796d7a8d795d791-d795d7aad795d79ed7a1d79521

לא הייתי מחליפה את היחס המשובח שאני מקבלת מתומסו בשום עבד נרצע שיהיה עפר לרגליי. תומסו מקבל את הקפריזות הילדותיות שלי בכל כך הרבה סבלנות רוגע ושיקול דעת, ואני מעריצה אותו על כך ולמרות שאולי זה לא נראה לכם ככה משתי הדקות שראיתם אותנו על המסך – הוא מקבל אותי כפי שאני.

בנוגע לשלישיות. מין עם עוד בחורה זה משהו שמדליק אותו ומדליק אותי. בנות מושכות אותי מהרגע שידעתי שיש לי אופציה להימשך לבנות. יאללה, אפילו אמא שלי קראה בעיתון שאני בקטע של בחורות יומיים אחרי שהשתחררתי מצה"ל, אז מה אתם פוערים עיניים בהשתוממות. אם הבחורה באה בשביל שנינו, ולא מנסה לתפוס אצלו את המקום שלי, וההרגשה הכללית באותו רגע נתון היא טובה לכל המשתתפים, אף אחד לא נותר זנוח בצד, שלישיה יכולה להיות תענוג גדול. ברור לי במאה אחוז שאם הרעיון לא היה מוצא חן בעיני, תומסו לא היה משדל או מתעקש שנעשה משהו כזה נגד רצוני. לעומת זאת, מין עם שני בחורים זו אופציה פחות מלהיבה עבורי. ועוד פחות מלהיב אותי – זה לגרום לאהוב לבי להשתתף בהתנסות מינית שתסב לו סבל.

ברור שלא הכל ורוד בממלכה שלנו, ויש חסרונות בתומסו שקהל בצופים לא נחשף ולא מודע אליהם. לדוגמה – העקשנות הילדותית שלו להימנע מאלכוהול, מיני מאכל משונים והרפתקאות נוספות. אני יודעת שיש מצבי תודעה שלעולם הוא לא יוכל להבין ולחלוק איתי. והכי גרוע זה שאני יודעת שהוא כל כך עקשן בנושא, שלא אוכל לשנות אותו, ואני כבר לא מנסה יותר. את היעדר השאפתנות, למרבה המזל, עושה רושם שאני מצליחה לאט ובזהירות לשפר.

יש בינינו פערים והבדלים של שמיים וארץ. אבל זה מה שיפה – לתת מה שיש לך ולקבל מה שאין לך. לא עם תאום שלי אני רוצה לקיים מערכת יחסים. תומסו ואני נהנים אחד מהשניה, אוהבים ללא תחושות החמצה וספקות. אין לי ספק שתומסו יהיה האב הטוב ביותר שהילדים שלי יוכלו לקבל. למרות החזות המחוספסת משהו, לא נתקלתי בכאלה כמויות של חמלה, רוך ורוגע באדם אחד. אבל עד שנתחיל עם כל מיני מטלות מעיקות כמו הריון, נותרו לנו עוד אינספור שלישיות לבקר בהן.

לפני זמן מה, בשבוע השני לטיול שלי, רכלנים הרעיפו עליי פריט אינפורמציה מרתק – כי הגבר שלי נצפה כשהוא מקיים אינטראקציה פיזית עם בת ישראל בלתי חסודה. הרכילות הועברה בתדהמה ונימת זלזול ורחמים השמורה לנשים נבגדות.

לא ידעתי מה הוא עשה עם מי. הנחתי שהוא לא היה עושה שום דבר מיני שהיה יכול לפגוע בי, אך היה לי ספק בכך. הכי הפריעה לי העובדה שהוא עשה את זה בציבור, באמצע מסיבה ברנז'אית, ושהייתי צריכה לקבל את המידע בדיווח רכלני ולא ישירות ממנו. הדבר הגרוע באמת – הייתה התקשורת הקלוקלת. אינטרנט משובש, שיחות טלפון יקרות.

זה היה מקרה חירום, אז עשיתי מעשה שלא יעשה. הדלקתי את הסלולרי שלי ובדקתי מה קורה אם אני מחייגת לתומסו. למרבה ההפתעה היה קו ותומסו ענה. הוא נשמע בתחתית הקאנטים. ההאשמות שהטחתי בו באינטרנט קודם לכן היו די גסות. כלב בוגדני שמחריב את הקריירה שבניתי במו ידיי, קראתי לו.

פאק איט, אמר הוא. הטלוויזיה משדרת בפריים טיים אותנו מדברים על שלישיות. זה לא שאנחנו אמא תרזה. והוא צדק.
הוא אמר לי שכל מה שעשה זה קצת חיבוקים וליטופים עם בחורה שנתתי לה הוראות ברורות לבדר אותו בהיעדרי. מה לא בסדר בזה, הוא שאל.

-המקום והקהל, הסברתי. הדברים שמקובלים עלינו, לא נראים מקובלים בעיני מרבית האנשים.

-אבל מה זה חשוב?

-חשוב, כי היית מוקף בעשרות קולגות, אנשי תקשורת ושאר רכלנים שמכירים אותי ואותך, שיודעים שאני בתאילנד, ושלהם זה נראה כאילו אני האישה הקטנה והקורבנית בסיפור.

תומסו הבטיח לי שיפסיק להתנהג בפומבי באופן שעלול לבזות אותי. פרט לכך, הוא התייפח כמו ילדה קטנה. בחיים לא שמעתי אותו ככה. האמנתי לו כשהוא אמר שהוא סובל בכל מאודו. תומסו שאל אם אני הולכת עם תליון החצי-לב שלי.

-כן, תמיד. עניתי.

-גם אני, תמיד, אמר. וכולם צוחקים עליי, אבל כשאני ממשש אותו זה נותן לי כוח.

אמר שלא תיאר לעצמו שיסבול כך בלעדיי.

השיחה הרגיעה אותי וחישלה את מערכת היחסים שלנו. היא חידדה את היחודיות שלה בין מערכות יחסים אחרות. ההבנה והאמון שבינינו, ששונה מכל הגדרה מקובלת של "אמון", וחזקה מכל ההגדרות המקובלות גם יחד.

d796d7a8d795d791-d795d7aad795d79ed7a1d795

הבנתי שעליי להיזהר יותר, כעת כדמות ציבורית, אבל פשוט לשים זין על כל מה שיגידו או יחשבו עלינו, עליי או עליו.
נמשיך לעשות מה שמספק לנו אושר והנאה, גם אם מוזר לכם להבין איך אנחנו מקבלים אושר והנאה מדברים מסוימים שלא מתיישבים עם תפיסת העולם שלכם.

אנחנו תא חזק, מגובש, ובלתי ניתן להפרדה של שני אינדיבידואלים מובילים, עוצמתיים וחופשיים. אנחנו הרבה יותר ליברלים והרבה יותר שמרנים ממה שאתם חושבים שאנחנו. מעטים מכם יבינו את הפשטות ואת המורכבות של הקשר בינינו. הצצה פיקנטית בת 5 דקות לחדר השינה שלנו היא לא מה שממצה את הקשר הזה. תחשבו על זה שאנחנו ביחד קרוב ל-5 שנים. מתוך השנים האלה, צילמתי חצי שנה. בחצי השנה הזאת, צילמתי אולי 10% מהזמן שלי עם תומסו. מהחומר המצולם נכנסו אולי 5% אחוזים. זה כלום. אולי אתם נפעמים מהכניסה הבוטה לחדר השינה שלנו, אבל זכרו שמה שאתם רואים לא עובר את הרמה של התבוננות מהצד, על זווית אחת של קצה-קצהו של קרחון ענק.

17 thoughts on “חדר שינה מזכוכית

  1. ראיתי כמה פרקים בסדרה "מחוברות", לצערי לא את כולם. את הכתבה עליה את מדברת לא קראתי.
    בכל אופן אני בחרתי להגיב משום שאני רואה הרבה זוגות ריאליטי נופלים לאותה מלכודת. היות והאנשים שיוצרים את הריאליטי מעוניינים באקשן הם מקצינים צד אחד על חשבון השני, ומשמיטים את הקטעים המאזנים אבל ה"מבלבלים".

    אני לא מאלה שחושבים שבן זוג א' צריך להיות ראוי לבת זוג ב' בשום פרמטר, יופי אופי וכו'. אם טוב להם ביחד אז אחלה. הדרישה היחידה היא שכל אחד יגרום לשני לנוע קדימה ולא אחורה. נראה לי שזה מתממש אצלכם.

    אין לי מושג מה הולך אתכם בחדר השינה, ולמען האמת לא מעניין אותי. אני יודע רק שלמרות שזרובבלה היא בחורה מקסימה ואינטיליגנטית, לא הרבה גברים היו מוכנים שבת הזוג שלהם תתנהג כמוה, וזה שהיא מצאה מישהו שחזק מספיק לעמוד בכך, זו כבר זכיה בפיס.

  2. אם את חושבת שהריון זה "מטלות מעיקות" עדיף שבכלל לא תעשי את זה .. חח אין פשוט הרגת אותי מה זה מטלות מעיקות אפשר לחשוב מה זה.

  3. sweet sweet darling
    I always feared that the price you are to pay for the fame will come in portions too big to swallow. After reading this post I'm so proud of you!

    I wish i'll ever discover a good formula for the ultimate relationship, or at least something close to that (and more reasonable to actually exists), so thank you for giving hope that things can work. even for the bizzarest of people.
    much love, Sweet "when intelligence goes wrong" Jesus

  4. פוסט גדול וענק מהחיים על מערכות יחסים.
    פשוט ומורכב. תומסו בן אדם טוב.
    שתצליחו להתמודד שניכם ביחד ולחוד עם כל העולם, והחברה והתקשורת.
    מודל להשראה לזוגות.
    עצה: בחופשות הבאות רק ביחד.

    שנה טובה ושבוע טוב.

  5. פוסט נפלא! ביטוי לדברים שרבים לא מסוגלים להעלות על הכתב (ואפילו על דעתם). האהבה שלכם חזקה מכל טאבו חברתי! ואולי, בעזרת חשיפה לנושאים הללו "ייפתחו" יותר אנשים שאוהבים בצורה מיוחדת וחזקה שכזו וכוווולם יזכו להנות ממה שאתם חווים ומאמינים בו.

    Amen! 🙂

  6. סליחה שאני לא טיפוס אופטימי במיוחד,אבל זו רק ההתחלה. עם הפירסום מגיעות ההשמצות,בכמויות. תתכוננו לגל של "מחמאות" על כל פיפס ופלוץ שתעשו.
    הם מחפשים את זה,הם אוהבים את זה,הם חיים ומתפרנסים מכל "שגיאה" שתעשו. זה ידעך עם הזמן,אבל ההתחלה היא זו שקשה. זה לקבל ביקורת מכל אחד ולא תמיד ביקורת בונה,או נכונה. בסך הכל עם כל כמה שזה החיים שלך במחוברות,זה עדיין לא באמת מה שקורה לך בחיים 24/7.

  7. ח"ח! לדעתי אתם אפילו יותר חמודים ומתאימים מאבי ויסמין, ומה עניינם של החצופים בכלל להתערב לכם בדברים אישיים ולהתחיל להעביר עליכם ביקורת. זה שהשתתפתם בפרויקט טלויזיוני חושפני לא מוריד אתכם לרמה נמוכה יותר מכולנו–להפך, אתם ברמה גבוהה יותר בהרבה מובנים. אנשים צריכים להבין שפה זה לא ורדה רזיאל ז'קונט או כל תכנית רדיו סוג ב' אחרת, ושאתם לא ביקשתם עצות מורליות מהמתצדקים שמשוטטים ברחבי הרשת. פה זה החיים שלכם, ואתם אלה שחיים אותם ומחליטים מה אתם עושים איתם.

    ושישרפו כל החארות ששופטים אתכם ואת הוד מגניבותכם! הלוואי על כולנו מה שיש לך ולתומסו 🙂 פוסט מעולה שאין כמוהו.

  8. יקירתי המוכשרת והיפה,
    זה המחיר שאנשים משלמים עבור עריכה שלא נעשית על ידם – פוסט שצריך להסביר את הפערים שקיימים בין כל החומר שצולם (והמציאות כמובן) לתוצר הסופי. וזה מעצבן אותי שזה המחיר.
    אבל את משלמת אותו בצורה מכובדת, ברהיטות ובאומץ.
    כל עוד את, תומסו, ושניכם ביחד, תדעו מי אתם ומה יש לכם, ותזכירו את זה לעצמכם כל הזמן, אתם לא תלכו לאיבוד בתדמית ובחדר השינה מהזכוכית.
    ואז היתר יראה לכם כשעשוע. ופאק כל היתר.
    מתה עליכם 🙂

  9. אוהת אכם ביחד ואת הקטע המקסים שאת קוראת לו תומסו (:
    וכפי שאמרו חז"ל – שכל השאר ילכו לחפש מי יבדוק להם ת'מנוע (או שסתם יטפלו לשלישייה אחרת). P:

  10. הי זרוב…..את ורורדה ומתוקה ותומסו כל כך שונה חזותית ממך שבאמת אפשר רק להעריץ את הקשר שלכם שהוא כל כך אמיתית וטוב, למרות השוני הגדול באישיות ובאופי ובחיצוניות…..אתם מרתקים אותי כזוג…שינשיך להיות לכם רק ורוד…נשיקות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *