יוני 3, 2009 Alizarin Zroob 18Comment
זרוב והמחוברות מודפסות עיתונים
זרוב והמחוברות מודפסות עיתונים

ביום רביעי בצהריים, במקום להיות בבית הספר כמו ילדה טובה, הלכתי לפגוש את חברותיי המחוברות. מה מחבר בינינו, תוהים אתם. ובכן, אנו נשים. אנו דוברות עברית. אנו גרות בגוש דן. אנו כותבות. יש שיאמרו שאנו מרירות, ציניות, מרוכזות בעצמנו. אבל יותר מזה: יצאנו לפני מספר חודשים להרפתקה רצופת מכשולים, חמושות בחמש במצלמת וידאו.
המשימה: לתפוס את חיינו, ולתעד אותם מכל כיוון. בעיקר מהפינות הכי לחות וחשוכות. המטרה: סדרת הטלוויזיה חודרנית, כנה ואמיצה שתשודר החל מהחודש ב-HOT3. כבר אפשר לראות אותנו במודעות בעיתונים, בקרוב יתחילו הפרומואים, ואיתם הבלגן.

לפני שכל זה מתחיל, הנה הצגה קצרה של המשתתפות.

חנה רטינוב

טינאייג'רית עם ביצים מפלדה. החיים שלה מבאסים ומצטלמים נהדר. מסתכלים עליהם ובא לבכות מהזדהות, ולצחוק מהישירות בה היא מבטאת את זעם הנעורים שלה.

ליאת בר און

זוהי דודה מלכה, שכותבת ברוב כשרון וסטייל את אחד הבלוגים החושפניים ביותר ברשת, על החיים כרווקה. בזמן האחרון היא לא כתבה הרבה, כי לא פשוט לכתוב על החיים כשמצלמים אותם. ואין לי ספק שהצילומים שלה יהיו מעולים. כי ליאת, מהיכרות אישית, היא… קחו את איך שאתם מדמיינים את דודה מלכה: ליאת בר און היא פי שש מזה.
ולא על משקל אני מדברת.

דנה ספקטור

גם את דנה אין צורך להציג. דנה אוחזת בטור האישי השנון והאינטימי ביותר במיינסטרים של העיתונות הישראלית. עוצמתה באה לה מהיכולת לנסח במילים את הדברים האלה שכולם חושבים ולאף אחד אין אומץ לדבר עליהם. בוידאו היא עושה את אותו הדבר, אבל עוד יותר, וחושפת סוף כל סוף את הדמויות שכתבה עליהן במשך שנים, כמו בתה ובעלה א'. כלומר אלכס.

מירי חנוך

מירי היא הבוגרת שבחבורה, ולמעשה יש לה ילדים בטווח הגילאים של חנה ושלי. עוד לא ראיתי יותר מדי חומרים שלה, לפיכך איני יודעת מהו בדיוק סיפור החיים שלה. שברי מידע מרכיבים מראית עין של סיפור מרתק. השף אייל שני בתור בן זוג, נישואים, גירושים, אימוצים, ושאר הרפתקאות.

ואחרונה חביבה… זרוב! אני (:

ובכן, אותי אתם מכירים, וזו הסיבה למה הלכתי לכל מקום עם מצלמת וידאו דבוקה לי ליד בחצי השנה האחרונה. עוד יהיה לי הרבה מה לכתוב על ההשתתפות בתוכנית, אבל בינתיים בואו נתחיל ונאמר שאצלי, מה שאתo רואה לעולם לא יהיה מה שתקבלו. אני מקווה שאביא למסך הצעת הגשה מרעננת של אורח חיים מעורר תאבון מצד אחד, והזדמנות להכיר את בן האנוש קשה-היום שמתחזק את התדמית האקסרווגנטית שלי מצד שני.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lHjb3kVe4Uw[/youtube]

הפתיח שהודלף כבר לאינטרנט מציג אותנו כדיוות לוהטות, מסוגננות וזוהרות. זהו שקר גס: התוכנית מציגה אותנו ברגעים הכי מעוכים, אומללים ואמיתיים שלנו.
השידורים יתחילו במהלך יוני ב-HOT3 ובVOD, וימשכו לתוך הקיץ ב-50 פרקים מרהיבים.
כבר עכשיו אני מזהירה אתכם: המדיום הוא לא משהו שאתם רגילים אליו. דוקומטרי, רועד, וישר לפנים. איני יודעת עד כמה התוכנית תצליח, אבל אין לי ספק שזו תהיה אחת התוכניות הכי נבונות, מרגשות וסוחפות ששודרו אי פעם בפריים טיים בישראל.

18 thoughts on “מחוברות – הנפשות הפועלות

  1. שווה למי שיש הוט (: למרות שאני בטוחה שיהיה מי שידליף את הפרקים לאינטרנט – הפיראטים האלה השיגו את הפתיח בערך שבוע אחרי שאנחנו המשתתפות, קיבלנו אותו, ובאיכות טובה יותר

  2. אוי לא, אני מחכה לזה כבר מאז שליאת התחילה לכתוב על זה [מזמן], ובדיוק כשאני טסה זה מתחיל. טוב, זה לא שהיתה לי טלוויזיה לראות את זה גם ככה. הביטורנט בהיכון. בכל מקרה בהצלחה לכולכן :]

  3. נשמעת סדרה ממש מגניבה!!!
    הבעיה הקטנה היא, שאין לי הוט ישלי יס! (יס רולז!!!!1111@#$%)

    האם תוכלי לשים כאן פרקים/קטעים/וואטאבאר? ^^

  4. אין לי טלוויזיה, על אחת וכמה וכמה הוט (אני משוכנע שאם ניכנס לקוד של הממשק שלהם נמצא שם דברים מגאוסיטיז), אז רצוי שזה יהיה באתר ה"יו-טיו"ב, אם את מבינה למה אני מתכוון.

  5. אכן, יהיה פרק פעם ביום.
    אלירן – אני לא מאמינה עליך שלא האמנת לי שזה הולך לטלוויזיה כל פעם שניסיתי לצלם אותך!

  6. יווו!!! גם אני רוצה להיות מחוברת! אתן כאלה מגניבות! ומקובלות! אתן כמו צ'ארליז איינג'לס! כשאני אהיה גדולה, אני רוצה להיות מחוברת! תגידי עם מי אני צריכה לשכב, ואתייצב מייד על מפתן ביתו!

    (ברצינות אבל, יש אפשרות לקפוץ להופעת אורח?)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *